linnsims

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

The guy DEL 1

Av Linn - 28 december 2012 23:41

Nu kommer första delen av min simsserie. Jag hoppas verkligen att ni kommer gilla den.. Och föressten, det blev lite ändringar. Hon tjejen med kort hår är inte med.

Rollerna: 

Nicki Montana

Carly Montana (syster med Nicki)

Fannie Lopez

Due Hartey

Groover James


Del 1


Det som hänt innan: Nicki och hennes vänner bestämde sig för att komma bort från stan en stund. Dem tvingade med Nickis syster Carly också. Dem beslöt sig åka till den lugna men mystiska staden Moonlight Falls. Due's farföräldrar hade en stuga där för många år sen som nu står övergiven. Dem chansade på att åka till stugan för att stanna där i några veckor..



"Ööuum.. Är det här stugan du pratade om.. Due?" Stammade Fannie fram.


  


"Japp. Jag minns den som igår.." Svarade Due. "Om du ska börja klaga som jämt, kan du väl klaga tyst?"


 

Fannie suckade och börja gå mot dörren.

 

"Snacka om ruttet" sa hon till sig själv och höjde sina ögonbryn.

  .

Fannie börja titta sig omkring och beslög sig sedan för att öppna dörren.

 

När Fannie klev in i huset kände hon en bekant lukt.

Vanilj. Hon och Due titta in, dem såg en gammeldags typisk stuga. 


   

Fannie och Due gick in, medan Nicki och Carly, som vanligt grälade om något utanför. 

Systrarna Montana kunde inte ens på till skolan tillsammans utan att hitta något att gräla och slita varann i håret om.

Due satte sig i den gamla rangliga soffan, medans Fannie föredrog att stå upp.

 


Nicki som sedan in i stugan, för att inspektera den.


 


 

"wow.. ruttet ställe.." Gnällde Nicki.

Fannie nickade.


Plötsigt öppnades dörren men ingen kom in..


Fortsättning följer! :) Jag lovar, det kommer bli bättre! Första delen är alltid lite seg!




 
 
Wilma

Wilma

29 december 2012 19:10

Jättebra! Längtar tills fortsättningen :)

http://simsdream.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 2 januari 2013 14:23

Igår var jag påväg att bli galen. Jag kunde inte logga in här på hela dagen.. Det är därför min blogg inte uppdaterades något igår.   DET GÅR FORFARANDE INTE ATT TA KORT?! ÅÅÅH JAG BLIR GALEN!   Slänger in några gamla bilder på en gammal ve...

Av Linn - 31 december 2012 19:45

Vill bara önska er ett gott nytt år!  2012 har inte gått så bra för mig men jag satsar hårt på att 2013, ska bli mitt år!       Några simsminnen från 2012   1. TS3 husdjur       1. TS3 Rampljuset!         3. TS3 Ö...

Av Linn - 31 december 2012 17:24

Alltså det funkar inte att ta bilder i mitt spel just nu? Jag hade bara typ 3 bilder till att ta till TG DEL2 men nu blir det inget.. Jag har runt 1500 bilder, och nu funkar det inte att ta bilder mer?! Någon som vet vad felet är? SNÄLLA hjälp mig!...

Av Linn - 31 december 2012 14:51

NU är min nya design klar, jag vet inte vad ni tycker om den? Var den förra bättre kanske? Jag är inget proffs men jag gjorde det bästa av det. ;) Till er som undrar gjorde jag den på pixlr.com! (mellanvarianten) Jag kan lägga in lite bilder här ...

Av Linn - 31 december 2012 14:21

Hej! Vill bara säga att bloggen kommer se lite konstig ut nu, för jag håller på att göra en ny design! :) ...

Presentation


Hej på dig och kul att du hitta hit! Jag är en 11 år gammal tjej, som gillar sims (3), Justin Bieber, Pretty Little Liars och coca cola! Här kommer jag blogga om TS3!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards