linnsims

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

irriterad

Av Linn - 31 december 2012 17:24

Alltså det funkar inte att ta bilder i mitt spel just nu? Jag hade bara typ 3 bilder till att ta till TG DEL2 men nu blir det inget..

Jag har runt 1500 bilder, och nu funkar det inte att ta bilder mer?! Någon som vet vad felet är? SNÄLLA hjälp mig!


Haha dramatiskt, men sant..


Bara för att jag hatar bildlösa inlägg. :3          


Alla bilder är tagna av mig, och huset är byggt av mig. (stad: 1, al simhara (?) 2,3,5 Sunset Valley, 4, Lucky Palms

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 2 januari 2013 14:23

Igår var jag påväg att bli galen. Jag kunde inte logga in här på hela dagen.. Det är därför min blogg inte uppdaterades något igår.   DET GÅR FORFARANDE INTE ATT TA KORT?! ÅÅÅH JAG BLIR GALEN!   Slänger in några gamla bilder på en gammal ve...

Av Linn - 31 december 2012 19:45

Vill bara önska er ett gott nytt år!  2012 har inte gått så bra för mig men jag satsar hårt på att 2013, ska bli mitt år!       Några simsminnen från 2012   1. TS3 husdjur       1. TS3 Rampljuset!         3. TS3 Ö...

Av Linn - 31 december 2012 14:51

NU är min nya design klar, jag vet inte vad ni tycker om den? Var den förra bättre kanske? Jag är inget proffs men jag gjorde det bästa av det. ;) Till er som undrar gjorde jag den på pixlr.com! (mellanvarianten) Jag kan lägga in lite bilder här ...

Av Linn - 31 december 2012 14:21

Hej! Vill bara säga att bloggen kommer se lite konstig ut nu, för jag håller på att göra en ny design! :) ...

Av Linn - 30 december 2012 20:15

Hej! Nu kommer inlägget om tjejerna i TG. Det kanske kommer in flera tjejer i serien sen, men då gör jag separata inlägg till dem sen. :) Killarna gör jag också ett inlägg till sen. Efter det här inlägget ska jag börja ta bilder till nästa del.. Jag ...

Presentation


Hej på dig och kul att du hitta hit! Jag är en 11 år gammal tjej, som gillar sims (3), Justin Bieber, Pretty Little Liars och coca cola! Här kommer jag blogga om TS3!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards