linnsims

Alla inlägg under januari 2013

Av Linn - 2 januari 2013 14:23

Igår var jag påväg att bli galen.

Jag kunde inte logga in här på hela dagen.. Det är därför min blogg inte uppdaterades något igår.


DET GÅR FORFARANDE INTE ATT TA KORT?! ÅÅÅH JAG BLIR GALEN!


Slänger in några gamla bilder på en gammal verision av Due Hartey (TG!)

Jag spelade på henne i en legacy förra året (hahahah), jag kom inte så långt, men jag ska nu starta spelet och forsätta!

Hitills har hon skaffat 2 barn, och en man. Ett hus som alla får plats i (dock gränsfall).


 

i början av spelet    

Barn nummer 1!    

ajajajaj :( HAHAAHAHA bra klädval..  

Far och son tar en pratstund under stjärnorna..  

Strike a pose!  


Under graviditet 2! En rolig sak är att barn nr 2 föddes samma dag som barn nr 1 fyllde år! (han blev "barn")


Nu till min favoritbild.. (lite redigerad)  

...only beliebers will understand



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på dig och kul att du hitta hit! Jag är en 11 år gammal tjej, som gillar sims (3), Justin Bieber, Pretty Little Liars och coca cola! Här kommer jag blogga om TS3!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards